Resimli Kelime Bulmaca Oyunu Cevapları

Son zamanlarda genç neslin ağırlıklı olarak akıllı telefonda ki oyunları oynarken, birbirinden farklı oyunda ki zorluklarıyla karşılaştıklarını biliyoruz. Günümüzde ise birbirinden farklı, yaratıcı oyunlar piyasaya çıkmaktadır. Bunlardan birisi de Resimli kelime bulmaca oyunudur. Günümüz şartlarında en iyi oyunlardan birisi olmasıyla beraber, insanları kendi iç dünyasına çeken bu oyun, gerçekten hem zor hem de istenilen eğlenceyi bireye vermektedir.

Resimli Kelime Bulmaca Oyunu Cevapları

Resimli Kelime Bulmaca Oyunu Cevapları

Oyunu oynarken hem beyin jimnastiği yapıyorsunuz hem de bilgileriniz doğrultusunda yaratıcılığınızı konuşturuyorsunuz. Birbirinden farklı 4 resmin ipucu olmasıyla beraber, sizlere verilen harfler içerisinde, sayılı kutucuklarda kelimeyi bulmaya çalışıyorsunuz. Oyun bu şekilde ilerlemekte ve seviye seviyedir.

İlk seviyeler her ne kadar kolay olsa da, belli bir seviyeye ulaştıktan sonra oyun sizleri saatler boyunca düşündürebilecek zorluğa gelebiliyor.

Resimli Kelime Bulmaca Oyunu Cevapları çokça araştırılan cevaplardır. Çünkü oyun, bireyi kendisine çekmekte ve oyunun tutkusu yapmaktadır. Hal böyle olunca da ister istemez oyunda belli bir zaman sonra cevap bulunamadığında, internete sarılıyoruz. Oyunun cevabını arıyoruz.

Resimli Kelime Bulmaca Oyunu

Resimli Kelime Bulmaca Oyunu

Cevapları-41. soru-KIVIRMAK

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-42. soru-MAKİNA

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-43. soru-KABUK

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-44. soru-ÇAKMAK

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-45. soru-ANTEN

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-46. soru-SİMETRİK

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-47. soru-RÖNTGEN

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-48. soru-KABARMAK

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-49. soru-SPOR

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-50. soru-SİVRİ

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-65. soru-ÇERÇEVE

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-66. soru-SİNEMA

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-67. soru-KABİLE

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-68. soru-YANSIMA

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-69. soru-SARMA

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-70. soru-ÇÖP

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-71. soru-KARAKTER

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-72. soru-KAÇIRMAK

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-73. soru-BERE

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-74. soru-TABİAT

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-75. soru-ESMER

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-76. soru-TULUM

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-77. soru-RİTİM

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-78. soru-PAS

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-79. soru-GİDER

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-80. soru-SARIŞIN

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-81. soru-IŞIK

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-82. soru-ÜÇGEN

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-83. soru-İSPANYA

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-84. soru-SİTE

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-85. soru-ÇEVİRMEK

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-86. soru-ÇEKMEK

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-87. soru-SEBZE

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-88. soru-MANTO

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-89. soru-SİLMEK

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-90. soru-BASLI

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-91. soru-KLASİK

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-92. soru-MOZAİK

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-93. soru-RÜZGAR

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-94. soru-SAZ

Resimli kelime bulmaca cevapları-95. soru-OYUN

Resimli kelime bulmaca cevapları-96. soru-DELİK

Resimli kelime bulmaca cevapları-97. soru-TUŞ

Resimli kelime bulmaca cevapları-98. soru-EKŞİ

Resimli kelime bulmaca cevapları-99. soru-KURT

Resimli kelime bulmaca cevapları-100. soru-BASKIN

Resimli kelime bulmaca cevapları-101. soru-KAYIK

Resimli kelime bulmaca cevapları-102. soru-TATLI

Resimli kelime bulmaca cevapları-103. soru-İKAZ

Resimli kelime bulmaca cevapları-104. soru-YÜZ
Resimli kelime bulmaca cevapları-105. soru-ESER

Resimli kelime bulmaca cevapları-106. soru-AYAK

Resimli kelime bulmaca cevapları-107. soru-NEGATİF

Resimli kelime bulmaca cevapları-108. soru-SAP

Resimli kelime bulmaca cevapları-109. soru-JAPONYA

Resimli kelime bulmaca cevapları-110. soru-ÇİĞ

Resimli kelime bulmaca cevapları-111. soru-SERT

Resimli kelime bulmaca cevapları-112. soru-PLASTİK

Resimli kelime bulmaca cevapları-113. soru-KANAT

Resimli kelime bulmaca cevapları-114. soru-ŞAŞKIN

Resimli kelime bulmaca cevapları-125. soru-DAR

Resimli kelime bulmaca cevapları-126. soru-TOP

Resimli kelime bulmaca cevapları-127. soru-TAKLA

Resimli kelime bulmaca cevapları-128. soru-CEP

Resimli kelime bulmaca cevapları-129. soru-KÖPRÜ

Resimli kelime bulmaca cevapları-130. soru-ÖRGÜ

Resimli kelime bulmaca cevapları-131. soru-YATAK

Resimli kelime bulmaca cevapları-132. soru-ÇARPMA

Resimli kelime bulmaca cevapları-133. soru-KÖK

Resimli kelime bulmaca cevapları-134. soru-ŞANS

Resimli kelime bulmaca cevapları-145. soru-IZGARA

Resimli kelime bulmaca cevapları-146. soru-BOŞLUK

Resimli kelime bulmaca cevapları-147. soru-SALMA

Resimli kelime bulmaca cevapları-148. soru-OCAK

Resimli kelime bulmaca cevapları-149. soru-UZUN

Resimli kelime bulmaca cevapları-150. soru-KAHVE

Resimli kelime bulmaca cevapları-151. soru-ÇİFT

Resimli kelime bulmaca cevapları-152. soru-ÇIKARMA

Resimli kelime bulmaca cevapları-153. soru-CİLT

Resimli kelime bulmaca cevapları-154. soru-BEYAZ

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-165. soru-TOPUZ

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-166. soru-SÜRÜNGEN

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-167. soru-YIKAMAK

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-168. soru-SİLİNDİR

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-169. soru-DÜĞME

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-170. soru-KAMUFLAJ

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-171. soru-TAKIM

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-172. soru-ACI

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-173. soru-ZENGİN

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-174. soru-EKMEK

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-175. soru-DERİ

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-176. soru-TAŞIT

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-177. soru-GAZ

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-178. soru-ÇİL

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-179. soru-GÖLGE

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-180. soru-ALBÜM

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-181. soru-DOLMA

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-182. soru-BOL

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-183. soru-HOBİ

Resimli Kelime Oyunun Bütün Cevapları-184. soru-KAĞIT

 

Burada yorum olarak sizlerde Resimli Kelime Bulmaca Oyunu Cevaplarını yazabilir, paylaşımda bulunabilirsiniz. Takıldığınız oyunla ilgili yerler var ise, onu da buradan belirtmeniz doğrultusunda diğer bulan kişiler var ise, cevap olarak sizlere sunabilirler.





Etiketler: , , ,

“Resimli Kelime Bulmaca Oyunu Cevapları” için 309 cevap

  1. ozge diyor ki:

    62.oyunda takıldım cevabı bilen var mi elinde kalp tutan bir adam bir dalgıç vs.. var

  2. sude diyor ki:

    ozge cevap vurgun

  3. büşra diyor ki:

    74. Bölüm ne olacak ?

  4. ibrahim diyor ki:

    Ben 50. Bölümde takıldım hani topuklu ayakkqbi ile yuruyenler falan var

  5. fatih diyor ki:

    62. Cevabı Vurgun olmalı

  6. sefa diyor ki:

    98 ne olcak

  7. lala diyor ki:

    Ya arkadaşlar telefonda 3. Sorunun cevabını bilem var mı
    1. Resimde bir bikinili bayan gemiye bakıyor
    2. Güvenlik adamı tarıyor/arıyor
    3. Çeşitli rozet gibi şeyler var
    4. De iki yaşlı insan(kadın ve erkek ) spor arabayla gidiyor
    harfler: G R G M N Ö Z İ E Ü T S
    ve 3 boşluk var

  8. ecrin diyor ki:

    371 de takıldım araba ağaç bulutların ardın da guneş patıka yol falan var lutfen cevap ışıklar var yanı

  9. ecrin diyor ki:

    371 de takildim bulutlarin arkasinda gunes patika yol gece araba isigi var yansima gibibisey cevap lutfen

  10. noname diyor ki:

    5 un cevabi ne

  11. flower diyor ki:

    ya ampüller var bi tanesi büyük diğeri küçük öbür resimde havuç var doğranmış kaşıkların içinde bişeyler var bulamöadım cevabı

  12. Nonameeee diyor ki:

    606. Kelimeyi söyler misinizzz çatladıımmmmm

  13. Demilavato diyor ki:

    90.sorunun cevabı çok acill

  14. kartal diyor ki:

    52.soru fasulye leblebi felan var 8harf bas harfi b ama bulamadim cevabi ne acaba?

  15. havva diyor ki:

    8 sorunun cevabi nedir ?

  16. feyza diyor ki:

    26nin cevabi nedir

  17. simay diyor ki:

    2.sorunun cevabi ne ?

  18. Alpay diyor ki:

    63. ney

  19. büşra diyor ki:

    arkadaslar yardimci olurmusunuz. birinci resimde mavi renkli örgu var ikinci resimde plajda guneslenen bayan var ucte podyumda yuruyen bacaklar var dorduncu resimde 3 tane erkek var ellerinde helikopter var bunun cevabi nedir?

  20. büşra diyor ki:

    arkadaslar yardim edermisiniz birinci resimde orgu var ikinci resimde plajda guneslenen kadin ucuncude podyum da yuruyen bacak nedir bu bilen varmi????

  21. mısra diyor ki:

    O soru model

  22. doğukan diyor ki:

    Arkadaşlar benim soruda güneş enerjisi kontak çeviren adam elektrik kablolarıyla uğraşan adamlar var yardım edin lütfen

  23. damla diyor ki:

    21 ne olcak bir tane tabela gulenyuzlu bi sise gibi bisey bardakta kola alet Çantası gibi bisey nolur soleyin

  24. irem diyor ki:

    45. Soru ne cami namaz kılan adam fln var

  25. HATİCE diyor ki:

    15.SORU CEVABI BİLEN VARMI

  26. aylinn diyor ki:

    1.para 2.rexona 3.adidas marka valiz 4.saat. Nedir bunun cvbı yaa

  27. seyhan diyor ki:

    286.bölümdeim. Bogaz köprûsü lasvegas hollywood falan var 7 harfli A harfi ile başlıyo. Bulan varmı acaba. 2 gündür duşünüyorum ama bulamadım. Bana da yardım edin

  28. Hümeyra diyor ki:

    yardım edermisiniz ben 55 te kaldım bir tahta pencere var kelebek var uçağın içi var bide gitar var nedir bu kelimeleri de t,a,s,b,i,e,m,ü,r,k,l,i

  29. yagmur diyor ki:

    Arkadaslar 17.soruda takildim .bi matadorla boga resmi var iki adam box maci yapiyo.bi adam kadini onzuna almis havuzda bide 2tane deve var.5bosluk var.harfler a e d g p r h y ü ş e v

  30. Hüseyin diyor ki:

    YA ARKADASLAR 15. SORUNUN CEVABINI BULAMADIM BIR YARDIMCI OLUN LÜTFEN

  31. Mert diyor ki:

    Arkadaşlar 1-20 sorularının cevabını yazarmısınız nolursunuz :(

  32. izem diyor ki:

    178. Soruda takildim bi satranç taşı olan at ve normal at var ortak noktası ne bunların? r ö m u n ş p e k i a (yumuşak g)

  33. ilknur diyor ki:

    2 tane uçan balon var 2 tanede motorsiklet var yardım edebilirmisiniz?

  34. Ayşe diyor ki:

    İzem cevap kare

  35. filiz diyor ki:

    Acill 70 in cevabı böyle tiyatro yada film dizi gibi şeyler var harfler y, t, a, i, o, n, k,m, s, e, r, ö

  36. Hüseyin diyor ki:

    1. Resimde kadın var inci üstüne sarılmış
    2. Resimde kum saati var
    3. Resimde 2 tane nar var
    4. Resimde kar tanesi var

    E a t r i n
    B h i s n c

    4 boşluk var

    Lütfen yardımcı olun

  37. Şevket diyor ki:

    63 ARKADAŞLAR ACIL LUTFEN CEVABI NEE

  38. Duygu diyor ki:

    arkadaşlar ben 138. bölümde takıldım da açık pencere, yanları siyah ortası mavi kelebek,uçaktaki oturma yerleri ve gitar var yardımcı olur musunuz?

  39. batuhan diyor ki:

    83 ne acil iddiaya girdim 😀

  40. zehra diyor ki:

    Arkadaslar 332 takıldım yardım lütfen faul var füze kare te ve iki kişi yazıyor 7 harfli

  41. ayhan diyor ki:

    soruda kurye, tenis oynayan adam, garson ve araba tamiri yapan adam var sorunun cevabı ne lütfen!

  42. ozden diyor ki:

    423 . soru beyzbol oynuyolar her kutuda cvp beyzbol değil ? :)

  43. Özcan Ateş diyor ki:

    423 . soru CEVABI KRİKET

  44. aral diyor ki:

    arkadaşlar
    1 adam namaz kilio
    2cami resmi var
    3 reklamlarda görülen cami var ve insanlar etrafında dönüyo
    4 elden ele para verio

  45. hande diyor ki:

    43. soruda takıldım cevap nedir??? KAÇ GÜNDÜR BULAMIYORUM BU CEVABI!!!!! :((((((((

    Cevap bulundu: Refleks

  46. eboşş diyor ki:

    arkadaşlar
    10 ne pasta doğum günü felan var lütfen yardım edin

  47. gizem diyor ki:

    Arkadaslar 60. Sorudayim jimnastik yapanlar var lastik flan. 8 bosluk var . Ludfen yardim edin

  48. aysenur diyor ki:

    anne ve baba çocuklarını elinden tutuyo. bi adam cebine para koyuyo . adam kadının arkasında çantasından cüzdanını alıyo . yaslı adam deynekle yürümeye calışıyo ve kadın da elinden tutuyo acil cevap noluuuur 152. soru . bilen hemen soylesin lutfene 8 harfli
    T Ü E M Ü L
    Y R K Ş A I

  49. Mehmet diyor ki:

    arkadaşlar 12 bilen varmı cant bujiler var pompa var topu şişiriyo bide bisiklet cantı var hepsindede sibop var

    öüzupi
    opbsab

  50. gamze diyor ki:

    Arkadaslar 11.soruda kaldim Iki resimde antika araba var iki tanesindede Keman calan adamlae

  51. yunus diyor ki:

    Balonlar gemi resmi burnunu tutan bi.kadin.bunu bulamadim ya.

  52. melisa diyor ki:

    Arkadaşlar 39. level kola içinde buz, gülücüklü bir kutu tabela ve akü gibi bsy var acilll

  53. melissaa diyor ki:

    Arkadaşlar 43.de takldm bi adam kadina silah tutmuş bitane slah gol sevinci falan var cevabii neee kac gundur bulamadimm? /

  54. İrem diyor ki:

    arkadaşlar 20.soruyu bilenler var mı ayakkabı denizyıldızı bowling topu uzerinde sekiz yaziyo bide yuzukler var

  55. ajdjdj diyor ki:

    Iki heykel bir manzarali resim birde notali defter ne demek 4 harfli

  56. ilknur diyor ki:

    3. Sorunun cevabını bilen varmı?
    Yumurta ve ceviz resimleri var

  57. vcvc diyor ki:

    16 söyleyin yaaaa

  58. melisa diyor ki:

    elif şafak kitabı , dan brown kitabı oynayan adam oynayan kızlar falan var o ne olucak

  59. serrobaba diyor ki:

    Merhaba fotograflarda anitkabir eyfel kulesi saat kulesi ve beyaz saray var ??

  60. esra diyor ki:

    38. Seviye ne iki tane gramofon var 2 tanede arabaa 5 harfli

  61. Emine diyor ki:

    11 sorunun cevabını bilen varmı yardımcı olun lütfen

  62. Emine diyor ki:

    Arkadaşlar 96. Sorunun cevabi ne lütfen soleyin ne zamandir bulamiom …

  63. simge diyor ki:

    1 ve 4 resimde diş var 2 ve 3 te pikap var dört harfli

  64. ringo diyor ki:

    Silah çekmiş adam var
    Birinin elinde silah var

  65. hatice diyor ki:

    48 de takildim kare yuvarlak el içinde agac var

  66. hatice diyor ki:

    48 de takildim yuvarlak kare el içinde agac

  67. Emine diyor ki:

    Çember kare el içinde ağaç 48 de takildim

  68. Emine diyor ki:

    Yorum yapmaktan yoruldim

  69. htce diyor ki:

    Kare el içinde agac yuvarlak 48 de takildim

  70. akif diyor ki:

    arkadaşlar acil 22’nin cevabı hani şu bisiklet ve motorsikler olan

  71. Emine diyor ki:

    futbol oynuyanlar imza atanlar top arabası felan var arkadaşlar 12.resim

  72. dilanur diyor ki:

    43 bulan vrmiii lutfen yardimmmmm

  73. leyla diyor ki:

    Arkadaslar seviye 123

    Ucan balonlar var kucuk yat gibi bisey var bi yerde oturan 3 kisi var ortadaki guluyo yanindaki burnunu tutuyo

  74. burak diyor ki:

    1.resimde golf tpouvar deliğe girmesine çok az kalmış2.resimde dolar var lastikli3.resimde golf topuna üfleyen çocuk var4.resimde 1 kasın var 4 boşluk var yardım

  75. ozlem diyor ki:

    155 soruda takıldım örgü resmi iki bayan podyumda yürüyen Kumsalda uzanmış bayan uçak Uçurtmaya çalışan üç bay bilen varmi

  76. buse diyor ki:

    29 u bulan varmi

  77. sinem diyor ki:

    17. Sorunun cevabı ne ya

  78. eylül diyor ki:

    4. Sorunun cevabı çok acil

  79. BuRaK diyor ki:

    14.soruda takıldım yardım 1. resimde golf topu var deliğin yanında,2. resimde lastiklenmiş dolar var,3.resimde golf topuna üfleyen çocuk var,4.resimde bir kadın var 5 boşluk var acil ardım eder misiniz lütfennn !!!!!!!!

  80. Ezo diyor ki:

    Ya birinci fotoda polis köpek ve eroyin kokoyin gibi şeyler var ikincisinde sokak gibi biyer var su basmış diğer resimdede evi su basmış diğerinde ise polisler var bu ne oluyor yardim ederseniz sevinirimm

  81. 4 Resim 1 Kelime diyor ki:

    1. Resim Açık Pencere
    2. Resim Kelebek
    3. Resim Yolcu Uçağı Koltukları
    4. Resim Gitar

  82. burak diyor ki:

    1.golf top
    2.para
    3.golf topunu üfleyen cocuk
    4.kadın
    5 harflı

  83. mustafa diyor ki:

    14. Sorunun cevabını bilen var mı ?

  84. melo diyor ki:

    arkadaslar bi sinifta parmak kaldiran cocuklar futbol takimi ve sirada duran ogrenciler var bu nedir

  85. Emre can diyor ki:

    1 tank 2 yük taşıma arabası 3 makyaj 4 dalgıçlar ACİL YARDIM LÜTFEN

  86. asli diyor ki:

    1 in crvabuni soylermisiniz. Ilk resimde sari bi cocuk var 2 resimde pantolonu arkadan az dusmus biri 3 resimde cayalkarda sebzeler var 4 de yesillik bir yer

  87. melo diyor ki:

    ACİL arkadaslar bi sinifta parmak kaldiran cocuklar futbol takimi ve sirada duran ogrenciler var bu nedir

  88. Elif diyor ki:

    Arkadaslar 62 de takıldım.
    1.denize doğru bir yer var
    2.birinşaat halinde bina
    3.buyuk gemi var acil lütfen

  89. hazal diyor ki:

    Lamba var insanlar var kalabalık sonra binalar falan var o nedir acaba çok takıldımmm yardım lütfen:((

  90. Meryem diyor ki:

    Yük gemisi tren kamyon tır falan var bulaamadıım yardım edin

  91. merve diyor ki:

    bateri çalan biri. ızgarada pişen tavuk but.meyve ve ekmek olan karton bi poşet.uzun ekmek ısıran 2 kız 5 harfli lütfen yardım

  92. aleuna diyor ki:

    Gramafon ve iki tane antika araba var cevap lutfennn CEVAPP

  93. zehra diyor ki:

    arkadaslar bir denize doğru yer var sonra insaat halınde bina uzun demirler var birde buyuk gemi var nedir lutfen soyleyın…

  94. bilabila diyor ki:

    Bütün resimlerde odun kalas falan var acaba ne olabilir?

  95. sakine diyor ki:

    Yürütmek olacak

  96. ali bugra diyor ki:

    Demir parmakliklar ardinda iki insan eli ve hapishane koguslari olan resmin cevabi nedir acaba

  97. melis diyor ki:

    31 . Cvpı ne acaba müzik korosu var ve eski bir araba

    • sude diyor ki:

      /yaa arkadaslar 1 matamatiksel kare var
      2 ormanda bir ev var
      3 bos bir sahil
      4 bos cerceve gibi bisey
      Yardi. Edebilirmisiniz lutfenn yalvarririm

  98. belma diyor ki:

    Birinci resimde parmak kaldiran cocuklar 2.resimde milli takim var ne bu acaba

  99. Selen diyor ki:

    4. soru ne???

  100. Dilara diyor ki:

    105. nin cevabı nedir? sinema ve tiyatro temalı şeyler var birinde film slate var birinde oscar heykelciğinin baş kısmı kamera ve tahmin ettiğim kadarı ile Shekespeare var cevabı bilen biri lütfen

  101. Ayhan diyor ki:

    Esra gramofon ve arabalarin oldugu sorunun cevabi pikap

  102. cici diyor ki:

    77.sorunun cvbni bilen varmii bisiklet ve motor var

  103. Nihal efe diyor ki:

    Bisiklet ve motor var onun cevabı ney harfler d/n/g/l/i

  104. aycan diyor ki:

    İlk resimde araba,ikincide tahta üstünde sayı yazıyo üçüncüde sadece tahta var dördüncüde harita var plaka gibi şeylerden yapmışlar cevap ne olabilir yardım edermisiniz??

  105. atakn diyor ki:

    Şart
    Balik var bi de tabakta dilimlenmiş balik balik. Ağaç ve fındık
    nedir acaba ?

  106. kayhan diyor ki:

    207 nedir acaba araba farı , gunusen Doğuşu filan var

  107. kayhan diyor ki:

    207 çoook aciiiillll

  108. galatasaray diyor ki:

    68. sorunun cevabı ne arkadaşlar

  109. seref diyor ki:

    31. Sorunun cevabı ne acaba ucgen pasta var karelerle yapmış biseyler var

  110. Asffsgcvhb diyor ki:

    32.sorunun cevabi nedir
    Bir kopek
    Bir bakir tel
    Bir sucuk var

  111. Furkan diyor ki:

    392. Soru !! Bİ TANR KELEBEK
    ÖRÜMCEK AĞI ÜSTÜNDE DAMLA
    BALONCUK VE BİR TANE ŞARAP BARDAĞI İÇİNDE KIRMIZI SIVI 5 HANELİ CEVABI NEE

  112. fatmik diyor ki:

    Resimlerin hepsinde kalabalik var. Birinci konser gibi bisey dans filan ediyolar. 213.soru ACIL

  113. aslan diyor ki:

    Arkadaslar 2sorunun cevapi ney yardjmci olurmusunz

  114. sibel diyor ki:

    seviyem 116 ilk resim kagitlar var fatura gibi ikinci resim et yaninda bicak ucuncu resimde kofte dorduncu resimde iki yuzuk bi kagidin ustunde

  115. Özgür diyor ki:

    Bölüm 77 para, adidas çanta, rexona ve kol saati var

  116. Hazar diyor ki:

    34. soru acilll!!

  117. bahar diyor ki:

    1.Evin onunde spor araba
    2.Tavla
    3.Minareli bi manzara
    4.Maket ev. Yardim edermisiniiiz

  118. burak diyor ki:

    arkadaşlar kadının biri adamın tepesinde 2.fotoğrafta 2 tane deve 3.fotoğrafta matador var boğayla kapışıyo son footğraftada amerikan güreşçisi uçuyo bunun cevabı ne

  119. emreee diyor ki:

    Abi gol topu para fellan var o ne olucak 11.bbolum

  120. selim diyor ki:

    arkadaşlar kadının biri adamın tepesinde 2.fotoğrafta 2 tane deve 3.fotoğrafta matador var boğayla kapışıyo son footğraftada amerikan güreşçisi uçuyo bunun cevabı ne

  121. emre diyor ki:

    Abi golf topu para felan var o ne olcak 11.bölüm

  122. buket diyor ki:

    4 tane para resmi var farklı ulkelerin o ne olacak

  123. nsenaa diyor ki:

    kırmızı-mavili haplar var. kahve çekirdekleri. biri uydu sanırım diğeri ne bilmiyorum. Bunun cevabını bilen ??

  124. nurseli diyor ki:

    4 un de de yollar var ve isikla aydinlatiyor gibi cevabi bilen varmi 110 bolum 5 boşluk var

  125. alev akkurt diyor ki:

    Kamera var önünde röportaj gibi bişey yapiolar
    Ödül var
    Bi adam var elinde tüy kalem bişey yapio
    Ö.K.E.T.R.S
    A.Y.M.N.İ.O
    lütfen yardım edin .. :(

  126. Cagl diyor ki:

    Araba lastiği bisikletlastiğnin o sisirme yeri arabanın buji resimleri galiba bide top sişirem bi pompa gibi biisey 5 harf acii

  127. ozan diyor ki:

    1. resimde oynayan iki kiz
    2. resimdetopu tutan kaleci
    3. resimde diz kapağına bakan doktor
    4. resimde tüfek ile nisan almış adam var

    tpnkse eflair

  128. burcu diyor ki:

    Yaa cekirge ve salyangoz flan var o nee?

  129. serhat diyor ki:

    12 de takildim arkadaslar acil yardim lütfen. Birinci resimde adam eldivenler çiçek ekiyor ikincide büyüteç var ucuncude kirmizi bi şey diken kadim var dördüncü resimde maket gemiyi inceleyen bi adam var 4 boşluk var kelimeler
    E İ O R Ü G H N R B Ö T

  130. Berrak ata diyor ki:

    Selim…cvp güreş

  131. Batuhan diyor ki:

    247. Soru, elinde silah tutan maymun, bir tane takım elbiseli kadın, güvenlik görevlisi ve siyah beyaz görüntüde bir muhabir var, cevap nedir acaba ???

  132. buket diyor ki:

    211. Soruda Eyfel Kulesi Anıtkabir beyaz Saray ve saat kulesi var cevabi nee ??

  133. ramazan karagül diyor ki:

    55. bölümm de kaldım

  134. -SimanuR- diyor ki:

    arkadaslar 68.sorunun cevabı ne bi türlü bulamadım türk bayrağı insanlar felan var sonra hava kötü bulutlu acilll yardımmm !!!

  135. gul diyor ki:

    Bi yasli adam bi sarisin kadim bi zenci bide turuncu sacli kiz var 5 harf rynietıkaosn

  136. khgj diyor ki:

    bi hap var mabili kırmızılı bi oyuncak silahlarda ateş etmek için olan şeyden var bi uzay aracı gibi bişiy var bide kahve çekirdeği var ne olabilir??

  137. can diyor ki:

    2. soru nee? BALIK, AGAÇ , FINDIK , DOGRANMIS BALIK

  138. Sena diyor ki:

    Banyo
    Diş
    Teflon tava
    Seker kahve tuz için kavanozlar
    Arkadaslar bu ne bi türlü bulamadım 7 harf ve sonunda K çıktı

  139. mavi diyor ki:

    Sarışın bir bayan
    Esmer bir bebek
    Gulen yaşlı bir amca ve
    Beyaz tenli turuncu sacli bi kiz bunun cevabini öğrenebilir miyim

  140. selin diyor ki:

    Merhaba ben 24.bolumdeyim resimde bi soda sisesi var , altin var , tas var ve el yapimi bakir gibi bisey var cevabini bilen varmi ? Harf ekle dedim bas harfi m 5 harfli kelime

  141. Baran diyor ki:

    2 bebek biri babasını öpüyo 2de araba birinden duman çıkıyo tekerinden bunun cevabı nedir yanıtlarsanız sevinirim lütfen kafayı yicemmm

  142. okancan diyor ki:

    4 resimdede kalabalık insanlar var ne ki bu

  143. nazlı diyor ki:

    arkadaşlar tank resmi far resmi bir de dalgıç var cevap acil….

  144. gamze diyor ki:

    Tencere müzik seti tenis oynayan adam var cevap nee

  145. Ezgi diyor ki:

    Arkadaslar birinci resimde bi deniz var marina gibi bi yer 2. Resimde kale gibi bi yer var kopru gibi degisik 3. Resimde yesil tisortlu bi adam var 4. Resimde ise mavi elbiseli bi kadin bu nedir

  146. nur diyor ki:

    millet 4 resimde de aynı sey var demir ince bi sopa ama ucu kıvrım kıvrım bu nee

  147. nadide diyor ki:

    28. Bölüm iki tuval resmi ve obur 2 kutuda rakamlari olan liste var 5 harfli 4. Harf l 2 gundur kafayi yicem yardin edin

  148. İlayda diyor ki:

    Sarı şeritli araba lastiği – arabanın arka kısmı – araba tekerliğinin içi – sarı tekerlek

  149. duygu diyor ki:

    arkadaşlar boş bi defter takvim ıslak bitki bide bi makine var :S

  150. yasemin diyor ki:

    Guneslenen kadin. Elinde ucak olan çocuklar. Örgü. Mankenler. Bilen var mı ??
    K l e c d a d p y m u o
    Bes harflinn1

  151. ilke diyor ki:

    arkadaşlar 12 bilen varmı cant bujiler var pompa var topu şişiriyo bide bisiklet cantı var hepsindede sibop var

  152. Filiz diyor ki:

    1.resim iki tane üzerinde kare şekli olan ayakkabı
    2.resim yüzü kare şekli ile kaplı bir adam aynadan yansıması gözüküyo
    3.resim kare şekille kaplı pembe bi çanta
    4. Resim taksinin üzerinde kare şekli var önünde de adam duruyo lütfen cevabı söylesin biri ya çıldırcaam

  153. canan diyor ki:

    Arkadaslar yardımcı olurmusunuz 1.resimde yesil sahaya bakan masa 2.resimdekalabalık ayakda duran adamlar var 3.resim siyah takım giymis oturan adamlar var 4.resim büyük konser salonu

  154. sevgi diyor ki:

    Kelebek-örümcek ağı-kadeh-baloncuk

  155. Atalay diyor ki:

    Soruda egemen bağış ve 3 tane daha siyaset adamları var harfler K U L Y L R M Z U S O A yardım edin 5. Soru bende (ilk başta acı sözcüğü vardı)

  156. Berkan diyor ki:

    beyler böle korkuluk lar merdivenler var cevabı nedir help help

  157. tarık diyor ki:

    sigara-bira yanında pro-hamburger patates kola-bir sürü çeşit gofret cevabı acil lazım

  158. sertac diyor ki:

    Bi adam var.potaya smaç basan basketçi var el ele tutuşmuş çocuklar bide lastik yuvarlayan. Bi çocuk cvp ne

  159. yagmur diyor ki:

    Arkadaslar 31.sorunun cevabi nedir 2 tane harita var 2 tane de kapri

  160. Betül diyor ki:

    Yük gemisi tren kamyon falan var acill

  161. kübra diyor ki:

    4 resimde de asma klozet ve lavabo var 4 harfli yardımcı olur musunuz

  162. alara diyor ki:

    ya birinde elleriyle oynayan iki kiz diğerinde elinde tüfekle Avcı diğerinde kalede topu tutan kaleci diğerinde de dizine bisey tutan adam var ne olucak yardim edermisiniz

  163. esra diyor ki:

    Maymunun insana benzeyen giden bi resim bilim adami soy agaci gbi seyler var yardimci olun

  164. Yasemin diyor ki:

    Fotoğrafta Çello çalan kişiler var 8 harfli bunun cevabı nedir :( yardimci olursaniz sevinirim

  165. elif diyor ki:

    4resimde de beyzbol oynayan cocuk sahada oynayanlar kırmızı beyzbol topu var bulamadim yardım lütfen

  166. bastr diyor ki:

    Bütün resimlerde lavabo ve klozet var cevap nedir acaba acil

  167. demet diyor ki:

    bastr cevap bide olacak

  168. demet diyor ki:

    arkadaşlar 4 resimdede merdiven ce merdiven korkulukları var nedir buu??

  169. Berk diyor ki:

    1 haftadır uğraşıyorum bu ne bilen yazsın 1.araba lastiği 2.pompa 3. Egzoz çıkışı vb 4.bisiklet tekeri

  170. yonca diyor ki:

    Boga var matador var tavuskusu var kasli ustu ciplak bir adam var nedir deliricem 5 harfli

  171. muhammet diyor ki:

    1. Gaz lambası, 2.yat-gemi, 3.saray odası, 4.gaz lambası cevabı bilen var mı?

  172. ecem diyor ki:

    bende 4. de takıldım bulan varsa sölesin lütfennn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  173. seyda diyor ki:

    Resimde motosiklet gemi yaris arabasi ve gizli tren var beşharfli bilen varmi

  174. Elif diyor ki:

    Tank – el arabası -far- dalgıç

  175. irem diyor ki:

    153. soru gerçi her telefonda değişiyor ama
    1. amasör var iki tane
    2. bisikelt var
    3. amasör yayının geçirildiği iki çubuk var
    4. araba tekerleğinin arkasında amasör
    bunlar gösteriliyor harfler ise m.s.r.o.ö.i.y.y.a.t.r.l

  176. Baran diyor ki:

    Kalede topu tutan çocuk nişan alan adam oynayan çocuklar cvp REFLEKS. Olacak

  177. Ali baran diyor ki:

    Irem cevap (supap)olacak

  178. esra diyor ki:

    Arkadaşlar reimlerde harita ve kapri şort var cevap nedir acaba?

  179. eser diyor ki:

    Dort tane cami resmi bilen varmi

  180. umut diyor ki:

    İki gaz lambasi bir gemi ve salon var cevap nedir lutfen yardim,,,

  181. hatice diyor ki:

    Umut gemi-gazlambasi cevabı LÜKS

  182. zeynep diyor ki:

    Ya iki gaz lambasi bir gemi bide salin var bu nedir lutfen yardim edin cokk acill!!!!

  183. Şerif Alkan diyor ki:

    mahya

  184. Banuuuu diyor ki:

    Ja

  185. Neslihan diyor ki:

    Matador, Boğa, tavus Kuşu, kaslı üstü çıplak adam var bu ne 5 harfli lütfen bulun kafayı yiyecem yoksa:( :(
    ETRAKĞ
    EBKOŞM

  186. DAMLA diyor ki:

    arkadaşlar bende 22. sorunun cevabı yok…? resimlerde ilaç,mezar taşı,grafik var…4. resmin ne olduğunu anlamadım 😀

  187. ali diyor ki:

    Neslihan cevap ERKEK

  188. mira diyor ki:

    cizim yapan bi el maket bi ev geometrik resim ketil resmi karakalemle cizilmis cevabini bilen varmi

  189. Cavidan diyor ki:

    damla harfleri yazarsan daha kolay yardımcı oluruz ama tablet denermisin

  190. sümeyye diyor ki:

    1 paraşütle uçan adam
    2dağa tırmanan adam
    3emniyet kemeri kancası
    4dalgıç

    cevabını bilen varmı

  191. hazal diyor ki:

    Arkadaşlar reimlerde harita ve kapri şort var cevap nedir acaba?

  192. Hilal Ela diyor ki:

    Arkadaslar ilk kutuda boğa ikinci kutuda matador üçüncü kutuda tavus kuşu dördüncü kutuda kaslı erkek modeli var nedir bu??

  193. Bahadır diyor ki:

    2 resimde ağzı bir bez ile kapali 1 resimde başına sarılı sari birsey var 1 resimdede basinda kirmizi bir bez takili ve dilini cikartmis
    yardım eder misiniz
    KDAEATBNNAEÇ

  194. mustafa diyor ki:

    530 ne söylermisiniz

  195. Esra diyor ki:

    Merhaba resimlerde boğa tavuskuşu kuşu ve matador var yardım edermisiniz

  196. Esra diyor ki:

    Gazete ilanları barkod numarasi matematik sorusu ve ćalişanlari işçiler yardım lütfen

  197. Yeşim diyor ki:

    266 da fasulye zincir falan var o ne ya bilen var mı ?

  198. leyla diyor ki:

    Futbol sahasinda antreman yapan futbolcular var cewap ne arkadaslar dokuz harfli?

  199. Mİray diyor ki:

    7. Ewel

  200. sila diyor ki:

    Resimde beyzbol oynayan takim gne beyzbol oynayan cocuk faln var cvp beyzbol yazdm olmuo arti harfli.

  201. cagdas diyor ki:

    Arkadaşlar 66 takıldım resimde motosiklet yaris arabasi gemi hızlı tren var sorunun cevabını bilen varmı

  202. cagdas diyor ki:

    Hayal Bermuda sonuç

Bir Cevap Yazın